Veel gestelde vragen

Op deze pagina vindt u de veel voorkomende vragen. Indien uw vraag er niet tussen staat kunt contact met ons opnemen via ons telefoonnummer of via het contactformulier.

 

Trendy Wonen Verzenden & Leveren

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor Nederland zijn € 4,95 incl. BTW. Indien uw orderbedrag boven de 40 euro is wordt uw bestelling gratis verzonden! De verzendkosten voor België zijn € 9,95 incl. BTW.

 

Waar leveren jullie?
Wij leveren onze producten in heel Nederland. Bent u niet in Nederland woonachtig kijk dan voor de voorwaarden bij buitenland .

 

Leveren jullie ook in het weekend?
Wij leveren onze producten uitsluitend op werkdagen.

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Plaatst u een bestelling voor 12 uur ’s middags dan heeft u het product meestal de volgende dag in huis mits deze op voorraad zijn. Producten die op voorraad zijn bij de leverancier proberen wij binnen 5 dagen te leveren. Is het desbetreffende product  niet op voorraad bij de leverancier dan zullen wij met u in overleg over de levering van de door u bestelde producten

 

Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?
Ja, u kunt uw bestelling op werkdagen tussen 09:30-17:00 ophalen op het onderstaande adres:

Ondernemersweg 7
8304 BH Emmeloord

___________________________________________________________________________________________________

Trendy Wonen Betalen

Hoe kan ik bij jullie betalen?
U kunt binnen Nederland bij ons kiezen uit vier verschillende betaalmethoden.

- iDeal
Via iDEAL. Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze betaalmethode kunt u tijdens het bestelproces de betaling afhandelen via uw eigen bank. Een iDeal betaling brengt geen extra kosten met zich mee.

- Vooruitbetalen per bank
Betaald u liever niet via iDeal, dan kunt u bij ons aan de hand van een betalingskenmerk (uw ordernummer) het openstaande bedrag overmaken t.n.v. Trendywebshops op IBAN NL89RABO136457568. BIC RABONL2U

- Rembours
Onder rembours verzenden houdt in dat u bij de bezorger een gepaste contante betaling doet wanneer u het pakket ontvangt. Indien u kiest voor remboursverzending  komt er boven op het aankoopbedrag wel een extra bedrag voor de contante betaling aan het postorderbedrijf. De aanschafprijs bestaat dan uit de kosten van het product, de eventuele verzendkosten en de kosten voor een contante betaling.

- Afterpay
Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay voert voor Trendywonen.com het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Trendywonen.com betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 250,00 via AfterPay. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haarprivacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.
U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

 

Ik heb betaald, hoe nu verder?
Na de betaling van de order ontvangt u op werkdagen binnen 24-uur een e-mail met daarin de bevestiging van de order. Vervolgens proberen wij u zoveel mogelijk via de e-mail op de hoogte te houden van de status van uw order.

___________________________________________________________________________________________________

Trendy Wonen Retourbeleid

Wanneer kan ik een artikel retour sturen?
Het is mogelijk om een artikel te retourneren. Dit dient echter wel binnen 14 dagen te gebeuren nadat u het product in ontvangst heeft genomen. Controleert u daarnaast direct bij ontvangst of de bestelling onbeschadigd en compleet geleverd is. Wanneer dit niet het geval is dient u contact met ons op te nemen. Let op :  er mag niet op de verpakking geschreven en/ of iets geplakt worden!

Een retourzending kan dus:
·         Binnen 14 dagen na ontvangst het artikel
·         Het product is compleet
·         Voor zover mogelijk in de originele staat en verpakking

 

Hoe werkt jullie retourprocedure?
Bij de retourprocedure dient u de volgende stappen te ondernemen:

·         Neem contact met de klantenservice op via de mail of telefonisch
·         Telefonisch of via de mail zullen dan de verdere stappen worden besproken
·         Verpak de producten bij een retourzending nauwkeurig
·         U wordt op de hoogte gesteld van de ontvangst van een retourzending en de verdere afhandeling

 

Hoe kan ik een product naar jullie retour sturen?
U kunt de gekochte artikelen zelf naar ons retour sturen. Dit kan naar het volgende adres:

Trendy Wonen
Ondernemersweg 7
8304 BH Emmeloord

 

Wat zijn de kosten van het retourneren?
Gaat het om een product waarover u, als consument,  ontevreden bent dan zijn de kosten van een retourzending voor uzelf. De verzendkosten hiervan verschillen per bezorgservice. Ook het gewicht en het formaat van de zending zijn hierop van invloed. Gaat het echter om een mankement aan het product wat onder en binnen de garantie valt dan komen de kosten van een retourzending voor rekening van de webshop.

 

Hoelang duurt het voordat ik mijn geld ontvang?
U ontvangt het aankoopbedrag uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending op uw rekening.

 

Herroepings formulier

Modelformulier voor herroeping

(dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)

— Aan [hier dient de handelaar zijn naam, adres en, indien van toepassing, zijn fax en e-mailadres in te vullen]:

— Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende      goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*)

— Besteld op (*)/Ontvangen op (*)

— Naam/Namen consument(en)

— Adres consument(en)

— Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

— Datum(*)

___________________________________________________________________________________________________

Trendy Wonen Garantie

Hoe zit het met de garantie van producten?
Voor de door ons geleverde producten houden wij de standaard fabrieksgarantie aan. Voor de garantie hanteren wij eveneens de artikelen die hierop betrekking hebben uit de algemene voorwaarden.

 

Het artikel is defect bij ontvangst, wat moet ik doen?
Wanneer een artikel al defect is bij ontvangst verzoeken wij u om zo spoedig mogelijk contact te zoeken met de klantenservice. Dit kan zowel telefonisch als via de e-mail worden gedaan met vermelding van het ordernummer. Aan de hand hiervan zal worden bekeken wat de verder te nemen stappen zijn.

 

Mijn artikel is kapot gegaan na 14 dagen, wat moet ik doen?
Op de meeste artikelen die wij leveren zit een fabrieksgarantie. Bij beschadiging van een product zijn er twee opties mogelijk. Het product gaat retour naar ministores of u wordt verzocht om een foto te mailen van de beschadiging / het gebrek naar de klantenservice. Van daaruit zal er dan worden gekeken of het gaat om een beschadiging die redelijkerwijs is ontstaan tijdens het gebruik. Wanneer dit het geval is zijn er twee verschillende opties: het product wordt gerepareerd of een nieuw product wordt naar u verzonden.

___________________________________________________________________________________________________

Trendy Wonen Buitenland-verzendingen

In welke landen kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt een bestelling plaatsen vanuit Nederland en België. Bestellen vanuit andere landen is mogelijk wanneer dit op de webshop zelf staat aangegeven of na contact te hebben gehad.

 

Wat zijn de levertijden voor bestellingen in het buitenland?
Voor bestelling in het buitenland hanteren wij dezelfde levertijden als in Nederland. Wij leveren veel van onze producten uit voorraad en proberen de levertijd zo te beperken tot uiterlijk 48 uur(2 werkdagen). Is een product niet bij ons op voorraad dan streven wij ernaar dit product binnen 2-5 werkdagen bij u te leveren. Heeft de leverancier het product echter niet op voorraad dan zal er contact met u worden opgenomen over de levering.

 

Wat moet ik anders doen om een bestelling in het buitenland te plaatsen?
In Nederland kan worden gekozen voor een betaling via iDeal waar in het buitenland alleen de optie ‘vooruitbetalen’ of ‘rembours’ mogelijk is.

 

 Betalingen vanuit het buitenland
Bent u woonachtig in het buitenland en wilt u een bestelling plaatsen in onze webwinkel, dan kunt u uit de volgende betaalmogelijkheden kiezen:

 

·         Vooruitbetalen
IBAN/SEPA Nummer: NL89 RABO 0136 4575 68 BIC RABONL2U
T.n.v.: Trendywebshops bv te Emmeloord

·         Rembours
Een zending onder rembours is alleen mogelijk in de BeNeLux. U doet een gepaste en contante betaling aan de bezorger wanneer u het pakket in ontvangst neemt. Kiest u hiervoor dan wordt een extra bedrag voor de contante betaling aan het postorderbedrijf berekend. De aanschafprijs bestaat dan uit de kosten van het product, de eventuele verzendkosten en de kosten voor een contante betaling.

Vergeet bij het overmaken niet het ordernummer te vermelden. Daarnaast wordt een order pas verzonden wanneer het volledige bedrag is ontvangen.

 

Mijn vraag staat er niet bij wat nu?
Staat uw vraag er niet bij dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of telefonisch.