Garantie

Trendy Wonen Garantie

Hoe zit het met de garantie van producten?
Voor de door ons geleverde producten houden wij de standaard fabrieksgarantie aan. Voor de garantie hanteren wij eveneens de artikelen die hierop betrekking hebben uit de algemene voorwaarden.

Het artikel is defect bij ontvangst, wat moet ik doen?
Wanneer een artikel al defect is bij ontvangst verzoeken wij u om zo spoedig mogelijk contact te zoeken met de klantenservice. Dit kan zowel telefonisch als via de e-mail worden gedaan met vermelding van het ordernummer. Aan de hand hiervan zal worden bekeken wat de verder te nemen stappen zijn.

Mijn artikel is kapot gegaan na 14 dagen, wat moet ik doen?
Op de meeste artikelen die wij leveren zit een fabrieksgarantie. Bij beschadiging van een product zijn er twee opties mogelijk. Het product gaat retour naar ministores of u wordt verzocht om een foto te mailen van de beschadiging / het gebrek naar de klantenservice. Van daaruit zal er dan worden gekeken of het gaat om een beschadiging die redelijkerwijs is ontstaan tijdens het gebruik. Wanneer dit het geval is zijn er twee verschillende opties: het product wordt gerepareerd of een nieuw product wordt naar u verzonden.